דילוג לתוכן המרכזי בעמוד
מתעניינים בלימודים?
 

אודות

התנסות מעשית בהוראה בחינוך היסודי והעל יסודי
רקע: 
מטרות הקורס:
שנה ב'
שנה ג'
תכנית הלימודים בתחום המעשי
שנה ב'
שנה ג'
  1. פיתוח מדורג של התכנים (רינק, 2000)
  2. הפקת השיעור תוך שימוש יעיל במיומנויות כגון: ארגון וניהול כיתה, תדרוך, למידה פעילה, ניצול יעיל של זמן השיעור, מתן משוב, התלהבות מורה, יצירת אקלים חיובי, זימונים לתגובה פעילה 
  3. שימוש בדפי צפייה ממוקדי נושא לאיסוף נתונים ולמשוב עמיתים בתהליך מתפתח
  4. ביצוע ותיעוד של התהליך הרפלקטיבי-פרקטי ברמת התכנון, ההפקה וההערכה, באמצעות פורטפוליו תהליכי
  5. תכנון והוראה של יחידת הוראה ממוקדת בתחום החברתי
  6. פיתוח מדורג של התכנים (רינק, 2000)
  7. עבודה בצוותים לצורך תכנון והפקה של יוזמות ופרויקטים בבית-הספר
  1. יישום יחידות הוראה מתמשכות: תכנון, הפקה והערכה
  2. העמקת המעורבות בקהילת בית הספר:
  3. חוגים, נבחרות, מועדון ספורט בית ספרי, השתתפות בישיבות מורים, טיולים, ימי הורים
  4. הקניית ידע מתחום מדעי החינוך הגופני ושילובו בשיעורים המעשיים באופן עקבי ושוטף
  5. הקניית ידע מתחום מדעי החינוך הגופני בשיעורים עיוניים
  1. הערכה ובקרה של תהליכים
  2. הערכת הישגי הלומדים
בתחום העיוני: ניתן בקורס נפרד – מתודיקה של הוראת חינוך גופני בחינוך היסודי והעל יסודי