ד"ר אורלי קיים - מומחית לשפה ולאוריינות, תקשורת, ורטוריקה.
קורות חיים
- פרטים אישיים
ד"ר קיים אורלי
כתובת: קדם 34, שוהם
טלפון: 09-8639224
נייד: 054-6699816
דואר אלקטרוני: orlyka@wincol.ac.il
פרופיל RG:
Google Scholar: https://scholar.google.co.il/citations?user=HLGJkOIAAAAJ&hl=iw
טוויטר: https://twitter.com/orlykayam
פייסבוק: https://www.facebook.com/drorlykayam/
.2 השכלה
1990 – 1993
|
אוניברסיטת בר-אילן
המחלקה ללשון עברית ובית הספר לחינוך
תואר ראשון בלשון עברית, חינוך מינהל ופיקוח. התמחות במנהל מוסדות חינוך. בהצטיינות יתרה
|
1993 – 1995
|
אוניברסיטת בר-אילן
תעודת הוראה בלשון עברית והבעה
|
1995 – 2000
|
אוניברסיטת בר-אילן
דוקטורט בלשון עברית ותקשורת שכנועית (רטוריקה ולוגיקה) במסלול הישיר לדוקטורט של אוניברסיטת בר-אילן. בהצטיינות יתרה
(במהלך הדוקטורט זכיתי במענק מחקר לדוקטורנטים מצטיינים של המועצה להשכלה גבוהה, שכלל מענק כספי בסך 150,000 ש״ח לשלוש שנים).
|
.3 דרגה אקדמית
2012-2017
|
המכללה האקדמית בווינגייט
מרצה
|
2017
|
המכללה האקדמית בווינגייט
מרצה בכירה
|
.4 ניסיון ניהולי
2001 ועד היום
|
המכללה האקדמית בווינגייט
מנהלת המכינות הקדם אקדמיות (מכינה בגרותית ומכינה ייעודית) במכללה לחינוך גופני וספורט במכון וינגייט, בחסות משרד החינוך והביטחון והקרן להכוונת חיילים משוחררים
במסגרת התפקיד, אני אמונה על מתן הזדמנות שנייה וסיוע לחיילים משוחררים, אוכלוסיות ייעודיות ולקויי למידה בהשלמת זכאותם להשכלה, ובהנגשת האפשרות ללימודים גבוהים
|
2009 ועד היום
|
המכללה האקדמית בווינגייט
רכזת לימודי הלשון
מקימה ומנהלת את המרכז לאוריינות ומרכזת תכניות הלימודים במקצועות ההשלמה לעולים חדשים במכללה
מקימה ומנהלת של המרכז ללימודי פסיכומטרי
|
2010 ועד היום
|
המכללה האקדמית ובינגייט
מקימה ומנהלת של מרכז התמיכה והנגישות לאוכלוסיות ייחודיות וללקויי למידה, מובילת פרויקט "מהפכה בהשכלה" במימון הביטוח הלאומי
|
2015 ועד היום
|
המכללה האקדמית בוינגייט
מקימה ומרכזת את המכרז לפרויקט לוחמים משוחררים של צה"ל ומשרד הביטחון
אחראית לבחינות, פטורים והדרכה של קורסי לשון עברית בקרב סטודנטים להסבת אקדמאים במכללה
חברה בוועדות: הנהלת בתי הספר להשתלמויות, ועדת קבלה, ועדת משמעת, ועדת חגיגות ה- 70- חברה בוועדות התערוכה ומנחה שותפה בטקס ה-70.
חברה בשלושה פורומים במופ"ת: הפורום ללשון עברית, פורום לקויי למידה ואוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ופורום יוצאי אתיופיה
|
2017
|
המכללה האקדמית בוינגייט
מקימה ומנהלת של מרכז התמיכה החדש לסטודנטים בעלי מוגבלויות
|
.5 הרצאות בכנסים מדעיים
5א. כנסים בינלאומיים:
תאריך
|
שם הכנס
|
נושא ההרצאה
|
7-10 במאי, 2017
|
2017 Prague International Academic Conference on Business, Economics, Education & Social Sciences, Prague, Czech Republic, Hosted by Global Academic Institute
|
“The Center for Integrating Students with Physical Disabilities in Academia at the Wingate Academic College in Israel”
|
22-25 במאי, 2016
|
2016 New York City International
Conference on Education & Social
Sciences Kimmel Center, New York University, New York
|
“Integrating Students with Physical Disabilities in Academia: A Case Study”
|
16-18 ביוני, 2016
|
Semiosis in Communication Conference
Bucharest, Romania
|
“Humor Has Its Own Language”
|
12-18 במאי, 2015
|
17th Annual International Conference of Education
Athens, Greece
|
“The Language of Obama: A Rhetorical Analysis”
|
7-9 במאי, 2014
|
Conference of Language, Literature and Culture (LLCE 2014)
Nitra, Slovakia
|
“An Examination of Political Rhetoric”
|
18-21 ביולי, 2014
|
The European Conference on
Language Learning (ECLL)
Brighton, UK
|
“Teaching Public Speaking based on
the Rhetoric of Barack Obama”
|
5ב. כנסים בישראל (בעברית):
תאריך
|
שם הכנס
|
נושא ההרצאה
|
11-15 ביוני 2015
|
הסימפוזיון הבינלאומי ה-20 של פעילות גופנית מותאמת - ISAPA 2015, בשיתוף הפדרציה הבינלאומית לפעילות גופנית מותאמת IFAPA
|
שילוב סטודנטים בעלי מוגבלויות באקדמיה: חקר מקרה
|
9 באפריל 2013
|
דלתות נפתחות: הועידה השנייה למורים ומרצים לקויי למידי, פורום מנהלי מרכז לקויי למידה במוסדות להשכלה גבוהה.
מכון מופ״ת.
|
יו״ר המושב השלישי: הוראה בצל הלקות
|
10-11 בדצמבר 2012
|
מאה שנים של מחקר וחדשנות - כנס בינלאומי לחינוך והוראה, מכללת לוינסקי, מלון דן פנורמה ת״א.
|
הרטוריקה של נאומי הבחירות של ברק אובמה
|
17 בנובמבר 2011
|
ועידת שפה למנהלי מחלקות באקדמיה,
מכון מופ״ת.
|
רטוריקה על כף המאזניים: עיון רטורי בלשני באסטרטגיות השיפוט הנהוגות בבית המשפט העליון
|
10 בפברואר 2011
|
ועידת שפה למנהלי מחלקות באקדמיה,
מכון מופ״ת.
|
שעשועי לשון: חגי ישראל
|
23 בינואר 2011
|
ועידת רכזי מקצועות באקדמיה,
מכון מופ״ת.
|
דפוסי השתלבותם של סטודנטים אתיופים בחברה הישראלית, ע"פ מודל ההשתלבות של ברי
|
5ג. כנסים שהופיעו בוועדה הקודמת (לדרגת מרצה) (בעברית):
שנה
|
שם הכנס
|
נושא ההרצאה
|
2010
|
הכינוס השנתי ללשון ורטוריקה, בשיתוף
האקדמיה ללשון עברית, מכון מופ״ת
|
שימושים רטוריים של פרשני כדורגל במהלך משחקי המונדיאל 2010
|
2009
|
כינוס רכזי לשון
מכון מופ״ת
|
עיון בלשני השוואתי בפסיקתם של שופטי בג״צ
|
2008
|
כנס עובדי מנהלה
מעלות
|
תקשורת: רטוריקה, לוגיקה ושפת גוף
|
2004
|
כינוס אורנים החמישי
מכללת אורנים
|
הרטוריקה של פרשני הכדורגל בישראל
|
2003
|
כנס מנהלים
מכללת רמת גן
|
הקסם שברטוריקה: סודות אמנות השכנוע
|
1999
|
כינוס רכזי לשון
מכון מופ"ת
|
תורת הרטוריקה והלוגיקה
|
1999
|
כינוס חוקרים צעירים במדעי היהדות והרוח אוניברסיטת בר-אילן
|
הלשון הרטורית של שופטי בג"צ
|
1998
|
הכנס הבינלאומי לסוציוליונגויסטיקה
אוניברסיטת חיפה
|
הרטוריקה והלוגיקה המשפטית - עיון בלשני השוואתי בפרשת ׳קידום׳: פסק דינם של השופט חשין והשופטת דורנר
|
1997
|
הכנס המדעי הראשון לחקר השיח
אוניברסיטת בר-אילן
|
השכנוע בלשונם של שופטי בג"צ
|
1996
|
הסמינריון המדעי למשלבים ושיח בעברית החדשה
אוניברסיטת בר-אילן
|
משפטי ייחוד בפסקי דין אזרחיים ופליליים
|
1994
|
הסמינריון המדעי לעברית חדשה
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
|
דרכי תצורה ויצירה של השמות המסחריים בענף התקשורת בישראל
|
1991
|
הסמינריון המדעי לעברית מקראית
אוניברסיטת בר-אילן
|
המגילות הגנוזות: השוואה בין מגילת ישעיהו א׳ לבין נוסח המקרא בפרקים מ"ב-מ"ג
|
.6 מעריכה / חברת מערכת בכתבי עת
החל משנת
|
כתב עת
|
תפקיד
|
2011
|
Hebrew Higher Education (HHE)
|
מעריכה
|
2014
|
The Athens Institute for Education and Research
|
חברת מערכת ומעריכה
|
2014
|
בלשנות עברית - כתב עת של אוניברסיטת בר-אילן
|
מעריכה
|
2015
|
גדיש - משרד החינוך
|
חברת מערכת
|
2015
|
הד האולפן החדש - משרד החינוך
|
חברת מערכת
|
2015
|
הומור מקוון - כתב עת מדעי לחקר ההומור
|
מעריכה
|
2015
|
International Education Studies
|
מעריכה
|
2015
|
עיונים בשפה וחברה - כתב העת של האגודה הישראלית לחקר שפה וחברה
|
מעריכה
|
2016
|
האגודה הישראלית לבלשנות שימושית - הכינוס השנתי של האגודה הישראלית לחקר שפה וחברה (איל״ש)
|
שופטת הצעות במושב הרטוריקה
|
2016
|
International Journal of Language, Literature and Culture Education
|
חברת מערכת
|
2017
|
Studies in Higher Education
|
מעריכה
|
.7 מרצה במוסדות אקדמיים
שנים
|
קורס
|
מוסד
|
הרצאה
לתואר
|
1989-1994
|
כתיבה אקדמית
|
מכללת לוינסקי לחינוך
|
ראשון
|
1989-1994
|
אוריינות אקדמית
|
מכללת לוינסקי לחינוך
|
ראשון
|
1989-1994
|
לשון עברית
|
מכללת אחווה
|
ראשון
|
1989-1994
|
כתיבה אקדמית
|
מכללת אחווה
|
ראשון
|
1995-2000
|
רטוריקה ולוגיקה של פסקי הדין של בית המשפט העליון
|
אוניברסיטת בר-אילן
|
ראשון ושני
|
1995-2000
|
תורת התקשורת השכנועית
|
אוניברסיטת בר-אילן
|
שני
|
1995-2000
|
טקסטים מודרניים
|
אוניברסיטת בר-אילן
|
ראשון
|
1995-2000
|
תחביר הטקסט
|
אוניברסיטת בר-אילן
|
ראשון
|
1995-2000
|
ניקוד הטקסט
|
אוניברסיטת בר-אילן
|
ראשון
|
2001 ועד היום
|
לשון עברית
|
מכללת וינגייט
|
ראשון
|
2001 ועד היום
|
כתיבה אקדמית וניתוח טקסט
|
מכללת וינגייט
|
ראשון
|
.8 פעילויות נוספות
8א. הרצאות אורח (בעברית):
- הצגה אפקטיבית של נושא, עמידה מול קהל, שפת גוף. קורס מלווי קבוצות לחו"ל- משרד התיירות, המכללה בווינגייט, 2010.
- רטוריקה ודמגוגיה: סודות אומנות השכנוע. קורס מלווי קב' לחו"ל, משרד התיירות, המכללה בווינגייט, 2011.
- האניגמה של דונלד טראמפ: ניתוח רטורי של המועמד לנשיאות ארה״ב. פורום לשון, המכללה האקדמית בווינגייט, אוקטובר 2016.
- לרתק את הקהל: שפת גוף, שכנוע ועמידה מול קהל. קורס נבחרים: דור העתיד של ׳המחנה הציוני׳ (מפלגת העבודה), מאי 2017.
8ב. ראיונות ברדיו ובטלוויזיה וכתבות בעיתונות (בעברית):
- דיברתי, הגזמתי, ניצחתי: עשרה דברים שאפשר ללמוד מהרטוריקה המנצחת של דונלד טראמפ, עיתון ״שוהם פלוס״, גיליון 217, פברואר 2017. קישור: http://www.shohamplus.co.il/magazine/shoam217/#/32
- שידור חי ב-ynet לכבוד נאום ההשבעה של דונלד טראמפ, פאנל מומחים בהנחיית אטילה שומפלבי, 20 בינואר 2017 קישור: https://www.youtube.com/watch?v=pL-3AvC4WFk
- האניגמה של דונלד טראמפ, ראיון עם ירון וילנסקי, גלי צה"ל, פברואר 2016. קישור:
- דונלד טראמפ כתופעה רטורית, ראיון עם קלמן ליבסקנד, רדיו גלי ישראל, מרץ 2016 (קישור: https://soundcloud.com/galey-israel/01-03-16a-1)
- הדרך שבה דונלד טראמפ שבר את החוקים, ראיון עם ד״ר יצחק בן גד, רדיו 90FM, נובמבר 2016. קישור: https://soundcloud.com/radio90-236492672/89a)
- על המכינות הקדם אקדמיות במכללה האקדמית בוינגייט, ראיון ברדיו 90FM, אוגוסט 2015. קישור: https://www.youtube.com/watch?v=k7io1NMP40Q
- שינויים ברטוריקה של ההנהגה האיראנית, ראיון בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא, ערוץ 10, ספטמבר 2013.
- הישג קיים, ראיון עם ד״ר אורלי קיים לכבוד יציאת הספר ״רטוריקה על כף המאזניים״, איריס אלמגור, עיתון ״שוהם פלוס״, גיליון 158, יוני 2011. קישור: http://www.wincol.ac.il/wincol.ac.il/originals/Kayam.pdf
- הרטוריקה של פרשני הכדורגל במהלך המונדיאל 2010, ראיון עם גאולה אבן במהלך שידורי המונדיאל, ערוץ 1, יולי 2010
8ג. התנדבות ומעורבות בקהילה:
לאורך שנים רבות אני מקפידה להתנדב בקהילה, מתוך אמונה עמוקה כי תרומה לקהילה היא חובה וזכות של כל אחד ואחת מאתנו, והיא מעשירה את התורם לא פחות מאשר הנתרם.
- פעילה פוליטית בישוב שוהם, בסיעות ״לב שוהם״, ״שוהם בתנופה״
- חברת ועד חינוך, ועדת תרבות והועדה למניעת סמים ואלכוהול במועצה המקומית שוהם
- פעילה בהנהגות הורים בית ספריות, בוועדות הורים ובימי קהילה
- מרצה בהתנדבות בבתי ספר ומכללות בנושאי רטוריקה ודיבור אל מול קהל
- מקימה ומרכזת בהתנדבות של ״מועדון הדיבייט״ של מכללת וינגייט במשחקי אס״א 2013
- התנדבות עם אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים - מנחה, מלמדת בשיעורי עזר, תומכת ותורמת
- מתנדבת ב״חברים לרפואה״, קבוצת תמיכה למשתקמים בבית החולים תל-השומר
- מתנדבת וחברת סיעת "יש עתיד" בשוהם, וחברה בפורום החינוך הארצי, "יש עתיד"
פרסומים
א. דוקטורט
- קיים, א. (2000). ״אמצעים רטוריים בלשון המשפטית״. תזה לשם קבלת תואר ׳דוקטור בפילוסופיה׳ (461 עמ׳). אוניברסיטת בר-אילן.
ב. ספרי עיון שפורסמו
הפריטים הבאים הופיעו בוועדה הקודמת (לדרגת מרצה):
- קיים, א' (2011). ״רטוריקה על כף המאזניים', ספר עיון רטורי-בלשני בפסקי
הדין של שופטי בג"ץ״. (381 עמ') תל-אביב: אסיף .
ראה המלצתו של נשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס:
https://docs.google.com/file/d/0B_QuECR7FljNSDlPZzBoSzI5bE0/edit?usp=sharing
ראה המלצתו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון אלעזר ריבלין:
https://docs.google.com/file/d/0B_QuECR7FljNNmJBNUo2dWFYdWc/edit?usp=sharing
הפריטים הבאים פורסמו לאחר הוועדה הקודמת:
- Kayam, O. (2013). Obama’s Message: An Examination of Political Rhetoric, Lambert Academic Publishing.
- Kayam, O., Hirsch, T. (2016). FLP - Family Language Policy, A Collection of articles providing a glimpse into the Israeli experience through a sociolinguistic lens, Lulu Publishing.
ג. מאמרים שפורסמו בכתבי עת עם שיפוט
ג.1. פריטים שהופיעו בוועדה הקודמת (לדרגת מרצה):
פרסומים בעברית לפני הוועדה הקודמת:
- לבנת, ז', קיים, א', (2004). 'הציטוט כאמצעי רטורי בפסקי הדין של בית המשפט בישראל', בלשנות עברית, 54, 53-37, אוניברסיטת בר-אילן.
- קיים, א', קאופמן, ח', (2005). 'הרטוריקה הריגושית של פרשני הכדורגל בישראל', 'בתנועה', ז', 3-4, עמ' 253-224, המכללה האקדמית בווינגייט.
- טלמור, ר', וקיים, א', (2006). 'למה מייחסים סטודנטים לקויי למידה במכינה קדם אקדמית את הצלחותיהם הלימודיות', סוגיות בחינוך המיוחד ובשילוב, גיליון מס' 21, (2), עמ'57-45, אוניברסיטת חיפה.
- טלמור, ר', שרון, א', קיים, א' (2009). 'עמדות מורים כלפי תלמידים עם צרכים מיוחדים לעומת עמדותיהם כלפי תלמידים רגילים- המחקר האיכותי' סוגיות בחינוך המיוחד ובשיקום, 25, (1) עמ' 40-25, אוניברסיטת חיפה.
- טלמור, ר', שרון, א', קיים, א' (2009). עמדות מורים כלפי תלמידים עם צרכים מיוחדים לעומת עמדותיהם כלפי תלמידים רגילים. סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב , 24, (2), עמ' 30-21, אוניברסיטת חיפה.
- טלמור, ר', קיים, א׳. (2009). עמדות מתכשרים להוראה ביחס לשילוב-סקירת ספרות, סוגיות בחינוך המיוחד ובשיקום, חוברת 25 (2), עמ' 33-19, אוניברסיטת חיפה.
- טלמור, ר', קיים, א' (2011). שינוי עמדות מורים כלפי תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וכלפי שילובם בחינוך הרגיל-ממצאי מחקרים, התקבל לסוגיות בחינוך המיוחד ובשיקום, חוברת 26 (1), עמ' 22-5, אוניברסיטת חיפה.
- קיים, א', אבו-פנה, מ' (2011). הרטוריקה של עיתונות הספורט בעברית ובערבית בישראל, עיון בלשני-רטורי- השוואתי. מים מדליו- גיליון מיוחד לשנת הלשון העברית, 23-22, עמ' 483-435, מכללת ליפשיץ.
פרסומים באנגלית לפני הוועדה הקודמת:
- Shoval, E., Talmor, R., Kayam, O. (2009). “The Concept of Coherency in Teaching – Forging an Idea from Professional Literature, A Case Analysis and Discussion with Experts”, International Journal of Qualitative Studies in Education, Vol. 24 (2), pp. 1-21. [Impact Factor: 0.73]
- Kayam, O., Kaufman, H. (2011). “Rhetoric in Israeli Sports Journalism”, HHE – Higher Hebrew Education, Vol. 14, pp. 327-355. [Google Scholar Citation - 2]
ג.2. פריטים שפורסמו לאחר הוועדה הקודמת:
פרסומים בעברית:
- קיים, א' וסובר, א' (2013). הומור כאמצעי רטורי בשיח הציבורי ובנאומיו של ברק אובמה. 'הומור מקוון'- כתב עת מדעי לחקר ההומור, האגודה הישראלית לחקר ההומור, גיליון מספר 2, עמ' 60-43.
פרסומים באנגלית:
- Kayam, O., Galily, Y. (2012). “Freedom of Speech? Israeli Supreme Court Ruling 606/93 – Kidum Initiative Inc. versus the Israel Broadcasting Authority. A Rhetorical Language Analysis”, Psychology of Language and Communication, Vol. 16, No. 1, pp. 67-78. [Google Scholar Citation - 1]
- Kayam, O., Hirsch T., Galily, Y. (2012). “Linguistic Landscape: Investigation of Linguistic Representations of Cape Town”, International Journal of Linguistics, Vol. 4, Issue 2, pp. 71-77. [Google Scholar Citation - 9]
- Kayam, O., Hirsch, T. (2012). “Using Social Media Networks to Conduct Questionnaire Based Research in Social Studies Case Study: Family Language Policy”, JSR- Journal of Sociological Research, Vol. 3, Issue 2, pp. 57-67. [Google Scholar Citation - 10]
- Kayam, O., Galily, Y. (2012). “The Road to Success: An examination of the emotive rhetorical devices appearing in Barack Obama’s campaign speeches leading up to his inauguration”, Language and Communication Quarterly, Vol. 1(2), pp. 144-168. [Impact Factor: 1.24] [Google Scholar Citation - 2]
- Kayam, O., Hirsch T. (2012). “Family Language Policy of the English Speaking Immigrant Community in Israel: Families with Young Children and their FLP Planning and Management, and Outcomes”, International Journal of Linguistics. Vol. 4 (4), pp. 622-635. [Google Scholar Citation - 4]
- Kayam, O., (2012). “The Rhetorical Structure of Argumentative Discourse as Expressed in Israeli Supreme Court Verdicts”, International Journal of Public Administration and Governance, Vol. 2 (4), pp. 144-163. Talmor R.,
- Kayam O., Shoval E., Galily Y. (2013). “Success IS a Choice- Explaining Success in Academic Preparation Programs in Israel”, Journal of Comparative Research in Anthropology and Sociology, Vol. 4, No. 1, pp. 141-151.
- Galily, Y., Kayam, O., Bar-Eli, M. (2013). “Effectiveness of Classification Measures in Predicting Achievement in the Israel Defense Forces - Fitness Instruction Trainers Courses as a Case Study”, Sport Science Review, 5-6, pp. 145-172.
- Kayam, O., Hirsch, T. (2013). “Family Language Policy, Language Practice, Motivation, and Planning among Israeli Arab Students in Wingate’s Preparatory Program”, International Journal of Education, 5(2), pp. 144-154.
- Kayam, O., Talmor, R. and Galily, Y. (2013). “Preparation for Life? Ethiopian Immigrant Student in a Matriculation Preparatory Program in Israel”, International Journal of Education and Culture. 2(1), pp. 16-34. [Google Scholar Citation - 1]
- Kayam, O., Hirsch, T. (2013). “Israel’s English Speaking Immigrant Parents’ Family Language Policy Management: Language in the Education Domain”, International Journal of Linguistics, 5(1) pp. 320-331. [Google Scholar Citation - 3]
- Kayam, O. (2013). “Heritage Language Maintenance among Native English Speakers Living in Israel” Case Study No. 2. JSR - Journal of Sociological Research, Vol. 4, No. 2, pp. 308-317. [Impact Factor: 0.669] [Google Scholar Citation - 2]
- Kayam, O., Galily, Y., Sover, A. (2014). “Humor, Media and the Public Discourse: A Case Study of Humor and Politics”, French Journal for Media Research. pp. 1-16. [Google Scholar Citation - 1]
- Kayam, O., Hirsch, T. (2014). “Acculturative Experiences of the English-Speaking Immigrants and Repatriates in Israel”, Issues in Social Science. Vol. 2. No. 1, pp. 21-30. [Google Scholar Citation - 1]
- Kayam, O. (2014). “The Second Generation – Heritage Language Maintenance – Native English Speakers Living in Israel – Case Study No. 3”, Journal of Sociological Research, Vol. 5, Issue 1, pp. 18-23. [Impact Factor: 0.669]
- Kayam, O., Galily, Y. (2014). “Dry or Picturesque? The Use of Figurative Language in Israeli Supreme Court Verdicts”, Human Affairs, Vol. 24, Issue 2, pp. 269-280. [Impact Factor: 0.19]
- Kayam, O., Hirsch, T. (2014). “Socialization of Language through Family Language Policy – Case Study No. 1”, Psychology of Language and Communication Journal, Vol. 18, No. 1, pp. 53-66. [Google Scholar Citation - 2]
- Kayam, O. (2014). "Ethiopian Jewish Men: Language and Culture", European Journal Of Business and Social Sciences Vol. 3, Issue 5, pp. 1-11.
- Kayam, O. (2014). “From the DNC to Normandy – Obama’s use of Narrative in Ten Speeches 2004-2014, Language and Communication Quarterly. Volume 3, Issue 4, pp. 153-164. [Impact Factor: 1.24]
- Kayam, O. (2014). “Transformative Rhetoric – How Obama Became the New Face of America – A Linguistic Analysis”, Journal of Language and Cultural Education. Volume 2, Issue 2, pp. 233-250. [Google Scholar Citation - 1]
- Kayam, O. (2015). “Difficulties Linked to Hebrew Language among Immigrants in Israel”, Journal of Literature and Art Studies, Vol. 5, Issue 4, pp. 266-270.
- Kayam, O. (2016). Language and Culture, Studies in English Language Teaching, Vol. 3, No. 4, pp. 500-508.