הרשתות החברתיות הן פלטפורמה יעילה לקידום העסקים
אם התרגלנו להתייחס לרשתות החברתיות כאל אמצעי שיתוף ובידור – המהלכים השיווקיים שמבצעת חברת פייסבוק מוכיחים לנו אחרת.
פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב הן רשתות חברתיות שאינן מייצרות תכנים בעצמן אלא מזמינות גולשים ועסקים להעלות תכנים כרצונם. זו בדיוק הפלטפורמה שמייצרת את תזרים המזומנים של אותן רשתות חברתיות, וזו התשתית שמאפשרת למטפלים, מאמנים, מנחים ומדריכים לקדם את עצמם ואת השירות שהם מעניקים.
העוסקים במקצועות הטיפול וההדרכה יכולים להפיץ ברשתות החברתיות תכנים חשובים בעלי ערך ללקוחות, להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים המעוניינים בתחום, להתפתח בו ולקבל תגובות, רעיונות, שאלות, המלצות ועוד.
כדי להפוך את הרשת החברתית למנוע צמיחה לעסק יש לציית לכמה כללים חשובים:
ברומא דבר איטלקית; בפייסבוק דבר חברית
השפה הפייסבוקית שונה מאוד מהשפה בגוגל או בלינקדאין. זו שפה של שיתוף, חברות וקרבה.
הדבר דומה למסיבת קוקטייל שבה חלק מהאנשים מוכרים וחלקם אינם מוכרים, אבל כולם רוצים להכיר אותך.
חשוב לפנות אליהם בחיוך ולספר על עצמך כדי ליצור אהדה, הבנה שיתוף וקרבה.
האם מדובר בערך אמתי?
תוכן בעל ערך (פוסט תורם, בגובה העיניים) לקהל הלקוחות הקיים ולזה הפוטנציאלי יביא את העמוד העסקי שלך לכדי חשיפה גבוהה ולשיתוף. וכל זה בחינם.
למשל, מומלץ להתייחס למצוקות שלקוחות מעלים, לכאבים שהם מספרים עליהם ולבעיות שלהם.
אחידות עיצובית
חשוב לשים לב שכל פריטי העיצוב והתמונות בדפים העסקיים מתאימים זה לזה.
הכול יחד צריך לבטא את תמצית הערכים של השירות והפתרונות.
למשל, אם מדובר בעסק חדשני, מומלץ לבחור דימוי צבעוני ושונה ולא לשבץ טקסט בגופן מסולסל שנראה מיושן.
כדי לאפשר למאמנים, מטפלים, מנחים ומדריכים להפוך את הרשתות החברתיות למנוע צמיחה לעסק ולהגיע ללקוחות חדשים, המכללה האקדמית בוינגייט, בשיתוף עם מעוף, מזמינים אתכם לקורס יישומי חדש ומסובסד על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שמתחיל ב-3.7.17: קורס שיווק ברשתות החברתיות. הקורס יתקיים בבניין המכללה האקדמית בוינגייט.