יעדי יחידת ההוראה
הבנות תצורנה קומבינציה חדשה בקבוצה של 4 בנות שבה יישמו תנועות מתוך אירובי רצפה ומדרגה בליווי מוסיקה.
בתחום הגופני
- התלמידות תצורנה בקבוצה רצף של קומבינצייה שיבחרו אשר משלבות בתוכן תנועות מתוך קומבינצית ריצפה וקומבינציית מדרגה.
בתחום חברתי-שיתופי
- התלמידות תדענה לקבל את דעת חברותיהן לקבוצה בעת יצירת הקומבינציה ותחלטנה במשותף על במוסיקה המתאימה לקומבינציה שיצרו.
- התלמידות תקבענה יחדיו את סדר התנועות בקומבינציה ותדענה להתפשר כאשר תתעוררנה מחלוקות ותעזורנה אחת לשניה ללמוד ולתרגל את התנועות השונות בקומבינציה.
- התלמידות תלמדנה להציע רעיונות חדשים לקבוצה ושאר הבנות ילמדו להקשיב לרעיונות חדשים.
בתחום הריגושי
- התלמידות יהנו מהמוסיקה הנלוות תוך כדי היצירה בקבוצות ותרגשנה תחושה
- של סיפוק והנאה בעת היצירה של הקומבינציה בקבוצה
נושאי השיעורים ביחידת ההוראה
- התלמידות תבצענה את הקומבינציות שנלמדו בכיתה בקבוצות של 4 תוך מתן דגש על תיאום ודיוק בין התנועות עם חברותיה לקבוצה.
- התלמידות תצורנה בקבוצה של 4 קומבינצית ריצפה חדשה תוך כדי שימוש בתנועות חדשות ותנועות מוכרות מתוך קומבינציות רצפה הקיימות.
- התלמידות תצורנה בקבוצה של 4 קומבינצית מדרגה חדשה תוך כדי שימוש בתנועות חדשות ותנועות מוכרות מתוך קומבינציית המדרגה.
- התלמידות תצורנה קומבינציה משולבת של ריצפה ומדרגה ותחלטנה כקבוצה כיצד לשלב בין 2 הקומבינציות שבנו.
- התלמידות תתרגלנה בקבוצה את הקומבינציה המשולבת שיצרו תוך מתן דגש על תיאום ודיוק בין התנועות עם חברותייה לקבוצה.
- התלמידות תצגנה כקבוצה את הקומבינציה שיצרו בפני חברותיה לכיתה.
אופן הערכת היעדים
התלמידות תוערכנה כקבוצה באמצעות מחוון בשיעור ה-6 שבו אבדוק את התלמידות ע"פ הקריטריונים הבאים:
- אחידות תנועה בין התלמידות
- דיוק של התנועות
- שימוש בתנועות חדשות
- מקוריות
- שטף בעת ביצוע הקומבינציה
- בונוס
יעדי יחידת ההוראה
הבנות תצורנה קומבינציה חדשה בקבוצה של 4 בנות שבה יישמו תנועות מתוך אירובי רצפה ומדרגה בליווי מוסיקה.
בתחום הגופני
- התלמידות תצורנה בקבוצה רצף של קומבינצייה שיבחרו אשר משלבות בתוכן תנועות מתוך קומבינצית ריצפה וקומבינציית מדרגה.
בתחום חברתי-שיתופי
- התלמידות תדענה לקבל את דעת חברותיהן לקבוצה בעת יצירת הקומבינציה ותחלטנה במשותף על במוסיקה המתאימה לקומבינציה שיצרו.
- התלמידות תקבענה יחדיו את סדר התנועות בקומבינציה ותדענה להתפשר כאשר תתעוררנה מחלוקות ותעזורנה אחת לשניה ללמוד ולתרגל את התנועות השונות בקומבינציה.
- התלמידות תלמדנה להציע רעיונות חדשים לקבוצה ושאר הבנות ילמדו להקשיב לרעיונות חדשים.
בתחום הריגושי
- התלמידות יהנו מהמוסיקה הנלוות תוך כדי היצירה בקבוצות ותרגשנה תחושה
- של סיפוק והנאה בעת היצירה של הקומבינציה בקבוצה
נושאי השיעורים ביחידת ההוראה
- התלמידות תבצענה את הקומבינציות שנלמדו בכיתה בקבוצות של 4 תוך מתן דגש על תיאום ודיוק בין התנועות עם חברותיה לקבוצה.
- התלמידות תצורנה בקבוצה של 4 קומבינצית ריצפה חדשה תוך כדי שימוש בתנועות חדשות ותנועות מוכרות מתוך קומבינציות רצפה הקיימות.
- התלמידות תצורנה בקבוצה של 4 קומבינצית מדרגה חדשה תוך כדי שימוש בתנועות חדשות ותנועות מוכרות מתוך קומבינציית המדרגה.
- התלמידות תצורנה קומבינציה משולבת של ריצפה ומדרגה ותחלטנה כקבוצה כיצד לשלב בין 2 הקומבינציות שבנו.
- התלמידות תתרגלנה בקבוצה את הקומבינציה המשולבת שיצרו תוך מתן דגש על תיאום ודיוק בין התנועות עם חברותייה לקבוצה.
- התלמידות תצגנה כקבוצה את הקומבינציה שיצרו בפני חברותיה לכיתה.
אופן הערכת היעדים
התלמידות תוערכנה כקבוצה באמצעות מחוון בשיעור ה 6- שבו אבדוק את התלמידות ע"פ הקריטריונים הבאים:
- אחידות תנועה בין התלמידות
- דיוק של התנועות
- שימוש בתנועות חדשות
- מקוריות
- שטף בעת ביצוע הקומבינציה
- בונוס