שלב ראשון: ביצוע עמידת ידיים וצילום
מחלקים את הכיתה לזוגות.
אחד מבני הזוג מבצע 5-10 חזרות של עמידת הידיים. בן הזוג השני מצלם 5-10 תמונות של הביצוע של בן זוגו.
שלב שני: הערכה ללא צילום
המבצע מתבקש להעריך את עמידת הידיים שביצע באוזני בן זוגו, על-פי קריטריונים שהוגדרו מראש על-ידי המורה, כמו למשל:
- אורך הצעד המכין לעמידת ידיים
- מיקום הנחת כפות הידיים על הקרקע
- טווח התנועה של הרגל המונפת, עד לאן הגיעה
- מצב הגוף בעמידת הידיים: יישור הרגליים, יישור הגו
- מצב הגוף בירידה מעמידת הידיים
- מצב הגוף בסיום המיומנות.
שלב שלישי: הערכה בעזרת צילום
התלמיד שביצע והתלמיד שצילם מעריכים יחד את איכות הביצוע של המיומנות בעזרת צפייה בתמונות שצולמו.
שלב רביעי: השוואה של המיומנות לאיור רצף
מעריכים את המיומנות בעזרת התמונות ובהשוואה לאיור הרצף