בקיץ 2014, לאור מבצע צוק איתן, אירחה המכללה האקדמית בוינגייט (היום המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט) משפחות מאשקלון. במהלך שהותן שם, המשפחות השתתפו בפעילויות להפגת הלחץ הכבד שחוו, תחת אחריותה המקצועית של ד"ר היילי רוזנבלום, ראש התוכנית להכשרת מטפלים בתנועה ואומנויות.
המשפחות שהשתתפו בפעילות אמרו כי הפעילות תרמה להן בצורה משמעותית. לכן, החליטה המכללה האקדמית בוינגייט להמשיך ביוזמה זו יחד עם בית הספר לרפואה משלימה.
לאור אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שפרצה, המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט הכין תוכנית מורחבת לאירוח משפחות המתגוררות בישובים שנאלצו להתפנות מבתיהם. תכנית האירוח תופעל על ידי הצוות, הסטודנטים ובוגרי התוכנית להכשרת מטפלים ושיקום בתנועה ואומנויות, בראשות ד"ר רוזנבלום בקמפוס וינגייט. מטרת התכנית להעניק למשתתפים מענה גופני ורגשי משולב. תכנית יוזמה זו משקפת את התפיסה ההוליסטית של גוף ונפש ואת ההבנה שכל אדם חווה את המציאות באופן שונה.
יוזמה זו תכלול מגוון פעילויות תרפויטיות באמצעות תנועה, יצירה באמנות, מעגלי שיח וטיפולי מגע לרגיעה ושלווה באמצעות ביה"ס ללימודי רפואה משלימה, בניהולה של דר' גילית שטיינר. שילוב של מגוון הפעילויות יתרום למשתתפים לחוות רגיעה והעצמה פנימית. פעילויות הספורט יתמקדו בתחושת שייכות, אחווה ומיקוד שליטה המותאמים במיוחד לאירועים הקשים שעברו משפחות המפונים.
ליוזמה הצטרפה גם ד״ר ביאטריס בר ראשץ תכנית ההתנסות בפקולטה לחינוך מוזיקלי בקמפוס לוינסקי ומנצחת מקהלת הסגל, שתוביל את תחום המוסיקה, קול ונשימות באירוח היוזמה.
לדברי ד"ר רוזנבלום, האומנות מהווה אמצעי משמעותי בתהליכי טיפול ושיקום ובאמצעותה ניתן לחוות רגשות ולהרגיש ביטחון בסיסי, תחושה שנעלמה לאחר אירועי השבעה באוקטובר.
בנוסף ליוזמה זו, הסטודנטים בתכנית יזמו תוכנית אירוח במרכז אקולוגי "רפואת הלב" ביבנאל. מרכז זה הינו גן אקולוגי ובו צמחיה ייחודית מרחבי העולם, צמחים מסורתיים וחממה לגידול צמחי מרפא טרופיים. החווה האקולוגית מייצרת מרחב למגוון פעילויות שמטרתן מפגש בין האדם לעצמו, בין אדם לאדם ובין אדם לאדמה. בנוסף, מועברות בה סדנאות בתחום פסיכו-תרפיה המשלבות עבודה רגשית דרך חיבור לטבע, יצירה והבעה.
תוכנית זו כללה ארוחת בוקר אקולוגית, פעילויות מוזיקה ותנועה לריפוי, סיורים ומעגלי הבעה והקשבה רגשית באמצעות תרפיה וטבע.
בשנת 2018 התראיינה ד"ר רוזנבלום לתוכנית "הערב החדש" בערוץ כאן חינוכית אודות הספר "רגשות בהוראה ובניהול בית ספר: אסופת מאמרים" שנערך בידי פרופ' יזהר אופלטקה. ד"ר רוזנבלום שיתפה כי הממד הרגשי הינו חלק מהותי מתפקידו של המורה, אך זהו ממד שהולך ונעלם ככל שהזמן עובר. בנוסף ללימוד החומר העיוני, תפקיד המורה הוא לפתח את עולמו הפנימי של התלמיד ולהוות עבורו דמות מעוררת השראה.
מטרת הספר היא לעורר מודעות לצורך בשילוב הממד הרגשי בתהליך הכשרת המורים ולצורך כך שהמורה יגיע לעבודתו מתוך אמונה בתלמיד ובעולמו הפנימי, ולא על מנת להעביר ידע בלבד.
ד"ר רוזנבלום מיישמת את טענותיה בפעילויות שיזמה למשפחות המפונים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, קמפוס וינגייט. כאמור, יוזמתה משקפת את התפיסה ההוליסטית של גוף ונפש והפעילויות מעניקות למשתתפים מענה רגשי וגופני משולב. פעילויות אלה תרמו למשתתפים וחיזקו אותם לאחר האירועים הקשים שחוו.