- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
תכנית מתמקדת במספר נושאים: כיצד מקדמים בריאות, טכניקות לשינוי התנהגות, בניית תוכניות לשינוי התנהגות בתחומי הבריאות ובדגש על פעילות גופנית ותזונה.
התאמת פעילות גופנית לאוכלוסיות מגוונות (גילאים ויכולות תפקודיות שונות).
מטרת התוכנית להעמיק בנושאים אלה בכיווני חינוך ומחקר ולהכשיר מורים לרכז ולהוביל תחומי בריאות.
התכנית החדשה מתמקדת גם בהכשרה לפיתוח תכניות אורח חיים פעיל ובריא כבסיס לאיכות חיים (Wellness) בחינוך הבלתי פורמלי.
כל זאת, תוך התייחסות לחסמים ולימוד גישות לשינוי התנהגות.
תחומי ההכשרה מתמקדים בהרחבת הידע באפידמיולוגיה ושיטות מחקר בתחומי הכושר הגופני והתזונה ובנוסף הכשרה לבניית תוכניות חינוך לבריאות.
באמצעות תוכנית .M.Ed רוכשים הסטודנטים:
הדגשים בתוכנית .M.Ed הם על:
ידע: אפידמיולוגיה של תחומים הקשורים בהרגלי בריאות: פעילות גופנית, תזונה, עישון, התמכרויות והיבטים חינוכיים מחקריים
יכולות: לתכנן, ליישם, לנהל ולחקור תוכניות המחנכות לאורח חיים פעיל ובריא ולהפחתת התנהגות יושבנית באוכלוסיות שונות ולהבין תהליכי שינוי התנהגות בריאותית.
מיומנויות:
הטבה מיוחדת לנרשמים ללימודי התואר השני במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט): קורס "מדריכי כושר גופני (חדר כושר) ללא עלות" לפרטים על הקורס ותנאי הקבלה
|
---|
מערכת שעות לדוגמה
דוגמאות לנושאים לפרויקט גמר
מערכת שעות תואר שני בחינוך לאורח חיים פעיל ובריא M.Ed תשפ"ה
שעות |
שנה 1 סימסטר א |
ש"ש |
שנה 1 סימסטר ב |
ש"ש |
שנה 2 סימסטר א |
ש"ש |
שנה 2 סימסטר ב |
ש"ש |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8-9.30 |
מבוא לאפידמיולוגיה אילת-אדר |
1 |
תזונה ופעילות במהלך החיים אילת-אדר |
1 |
מנגנונים אפידנגטיים בהזדקנות בן זקן
|
1 |
סוגיות בתכנון, סביבה ואורח חיים בריא פורת |
1 |
10-11.30 |
ביוסטטיסטיקה -1 זאבי |
1 |
ביוסטטיסטיקה -2 זאבי
|
1 |
תנועה – מבנה ותפקוד פלג |
1 |
היבטים תנועתיים וארגונומיה פלג
|
1 |
12-13.30 |
חינוך לאורח חיים פעיל ובריא בבית הספר גרוסמן-רמון
|
1 |
בין מדע לתעשיה - תפקידיה של תעשיית המזון ותוספי התזונה בחינוך לבריאות ריין |
1 |
אפידמיולוגיה של תזונה ופעילות גופנית
אילת-אדר |
1 |
חינוך לאורח חיים בריא במיעוטים אתניים חיג'אזי |
1 |
14-15.30 |
ה
ש
ל
מ
ו
ת |
פיתוח מוטיבציה לאורח חיים בריא ולשיקום הוצלר |
1 |
פעילות גופנית ובריאות הציבור, התערבויות בקהילה גרוסמן-רמון, שלו
|
1 |
|
||
16-17.30 |
סדנה לעריכת פרויקט גמר וכתיבה מדעית רוזנשטרייך |
1 |
פעילות גופנית בגיל המבוגר גרוסמן-רמון |
1 |
||||
|
|
אורח חיים פעיל לתלמידים עם מוגבלויות הוצלר
מתוקשב א-סינכרוני |
1 |
|||||
מתוקשב |
שיטות מחקר במדעי הספורט והתנועה זיו
מתוקשב א-סינכרוני |
1 |
קורסי חובה
מתוקשב א-סינכרוני
|
|||||
תרגיל באפידמיולוגיה אילת-אדר
מתוקשב א-סינכרוני
|
1 |
*הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה