1
|
Joint Attention/ רותם חלילי
|
מפגש 1- קשב משותף: הגדרה והתפתחות.
מפגש 2- מרכיב הקשב ביכולת לקשב משותף.
מפגש 3- מרכיב הקוגניציה החברתית ביכולת לקשב משותף.
מפגש 4- המשגת הפעילות ההדדית- joint engagement בהקשר לקשב משותף.
מפגש 5- עקרונות התערבות - קשב משותף.
מפגש 6- קשב משותף באוכלוסיות מיוחדות (ASD, לקויות ראיה ומש"ה).
|
תאריכי ושעות המפגשים: 12/02/2025, 19/02/2025, 26/02/2025, 12/03/2025, 19/03/2025, 26/03/2025, 20:00-21:30.
|
9
|
200
|
700
|
לחצו כאן
|
הנחה של .50% למטפלי טיפולי ומטפלי המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט על דמי ההשתתפות ודמי הרישום
|
2
|
טיפול מבוסס ראיות באילמות סלקטיבית/ משה הרשקוביץ
|
מפגש 1- אילמות סלקטיבית – הקדמה, מיתוסים, אבחון, מבוא לטיפול.
מפגש 2- כלים מעשיים לטיפול אפקטיבי באילמות סלקטיבית, סוגיות נלוות.
|
תאריכי ושעות המפגשים: 03/03/2025, 10/03/2025, 20:00-21:30.
|
3
|
225
|
225
|
לחצו כאן
|
הנחה של .50% למטפלי טיפולי ומטפלי המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט על דמי ההשתתפות ודמי הרישום
|
3
|
היבטים תפקודיים בהתפתחות הילד/ מיכל היקרי, תחיה אילת, סופי איטקין, קרני להט, מיכל איילון (אופצ'בסקי), לילך סלומי
|
מפגש 1- התפתחות שינה ב-3 השנים הראשונות והשפעת גורמים שונים על השינה.
מפגש 2- שינה, ואתגרי שינה- התבוננות בתהליך מנקודות מבט שונות תוך חיבור להיבט הרגשי- התפתחותי.
מפגש 3- גמילה- פרידה מחיתולים כאחד מאבני הדרך ההתפתחותיות.
התבוננות בתהליך מנקודות מבט שונות תוך חיבור להיבט הרגשי- התפתחותי.
מפגש 4- התפתחות האכילה, בעיות אכילה- הרחבת הידע בכל הקשור בקשיים שעלולים להתעורר סביב נושא האכילה בשלבי ההתפתחות השונים ובקרב ילדים עם לקויות התפתחותיות נוירולוגיות שונות, התערבות ודרכי טיפול באכילה.
מפגש 5- משחק – הגדרה, חשיבות המשחק, מודלים במשחק. התפתחות המשחק בגיל הרך. התפתחות משחק חברתי בגיל הרך.
מפגש 6- משחק- כלי הערכה בתחום המשחק. גישות התערבות במשחק. תפקיד המטפלת בקידום המשחק.
מפגש 7- מה אומרת הפסיכותרפיה על חשיבות המשחק, פסיכואנליזה ומשחק מפרויד ועד ויניקוט.
מפגש 8- איך מלמדים הורים לשחק? חשיבות המשחק הורה ילד.
מפגש 9- שפה- קדם מילי, חד מילי, דו מילי ופרץ לקסיקלי.
מפגש 10- שפה - דקדוקי מוקדם ומאוחר, נורות אדומות.
מפגש 11- התפתחות ציור לצד ההתפתחות הגרפו מוטורית בילדים, ידע תיאורטי ורעיונות לדרכי טיפול והתערבות.
מפגש 12- מודעות פונולוגית ואוריינות לפי המודל ההתפתחותי
מפגש 13- תפקודים ניהוליים – הגדרה
השפעה תפקודים ניהוליים על תחומי עיסוק השונים (משחק, למידה, עצמאות ועוד), אבחונים להערכת תפקודים ניהוליים, תפקודים ניהוליים ואבחנות שונות, תפקיד המטפלת.
|
תאריכי ושעות המפגשים:
*מפגשים מקוונים 1-3:
23/02/2025, 02/03/2025, 09/03/2025, 20:00-21:30.
*מפגש פרונטלי- 4:
23/03/2025, 18:00-21:00.
מפגשים מקוונים 5-12:
30/03/2025, 20/04/2025, 27/04/2025, 04/05/2025, 11/05/2025, 18/05/2025, 25/05/025, 08/06/2025, 15/06/2025, 20:00-21:30.
|
21
|
200
|
900
|
לחצו כאן
|
הנחה של .50% למטפלי טיפולי ומטפלי המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט על דמי ההשתתפות ודמי הרישום
|
4
|
טיפול הורה- ילד/ קרני להט
|
מפגש 1- ההורה כגורם שינוי.
מפגש 2- התקשרות כבסיס להבנת יחסי הורה ילד.
מפגש 3- ויסות רגשי, מוויסות באמצעות האחר לוויסות עצמי.
מפגש 4- מנטליזציה הורית.
מפגש 5- מה טראומתי לילדים, טיפול הורה ילד במקרה של טראומה.
מפגש 6- הערכת הדיאדה, המודל החיפאי כדוגמא.
|
תאריכי ושעות המפגשים: 06/03/2025, 20/03/2025, 27/03/2025, 03/04/2025, 08/05/2025, 22/05/2025, 20:00-21:30.
|
9
|
180
|
420
|
לחצו כאן
|
הנחה של .70% למטפלי טיפולי ומשתתפי האקדמית לוינסקי וינגייט על דמי ההשתתפות ודמי הרישום יחד
|
5
|
מבוא לאוטיזם/ לימור צמח, דנה סדס יאיר, פרופסור מאיר לוטן, טלי מאס, יוליה אובצ'קין, מרגלית כהן, אלונה מולכו חיימוביץ, יפעת מירסקי
|
מפגש 1- מבוא לאוטיזם – סקירה היסטורית.
מפגש 2- מאפיינים התנהגותיים ותקשורתיים של אוטיזם תוך סקירה של האבחנה לפי ה-DSM5.
מפגש 3- היבטים נוירופיזיולוגיים.
מפגש 4- מאפיינים מוטוריים.
מפגש 5- מושגי יסוד בתחום העיבוד החושי: היכרות עם 8 החושים, דגש על 3 מערכות החוש הפנימיות, הגדרות של מושגים: עיבוד חושי, וויסות חושי, הפרעה בוויסות החושי, תגובתיות יתר, תת תגובתיות, חיפוש חושי ועוד.
מפגש 6- היכרות עם 3 מודלים מרכזיים: המודל של ויני דאן, המודל של לוסי מילר והמודל של אתי ארד.
ניתוח של תיאור מקרה.
מפגש 7- התפתחות רגשית וביטויים רגשיים אצל ילדים עם אוטיזם והתמודדות בחדר הטיפולים.
מפגש 8- מפגש תיאורי מקרה .
מפגש 9- מושגים בסיסיים בשפה ותקשורת בראי התפתחותי (שפה, דיבור, תקשורת וקשרי הגומלין ביניהם), אבני הדרך בהתפתחות תקשורת ושפה תוך הדגשת השונות והחוסרים ההתפתחותיים באוכלוסיית ילדי ASD, תפקיד המבוגר בהתפתחות התקשורת, הקשר בין תקשורת ושפה בגילאי 3-7, תת"ח.
מפגש 10- מפגש תיאורי מקרה בתחום שפה ותקשורת.
מפגש 11- הכרות עם המנגנון הפיזיולוגי של האכילה. השפעת קשיים טיפוסיים בעיבוד חושי על מנגנוני האכילה - בררנות, חיפוש אוכל והקשר לפרופריוספציה. אבחוני אכילה רלוונטיים. קשיים טיפוסיים שאנחנו נתקלים בהם ביומיום בגן בזמן ארוחות.
מפגש 12- מפגש תיאורי מקרה בנושא אכילה.
מפגש 13- הכרות עם נושא השינה בהיבטים שונים, תפיסות ומושגים עיקריים, התמודדות עם בעיות שינה והקשר בין שינה ואוטיזם.
מפגש 14- התנהגויות מאתגרות- דיון על מאפייני התנהגות מאתגרת, סוגי התנהגויות מאתגרות, עיקרי הפניה להתמודדות עם התנהגויות מאתגרות בדגש על אינטגרציה טיפולית והצגת תיאורי מקרה.
|
תאריכי ושעות המפגשים: 19/02/2025, 26/02/2025, 05/03/2025, 12/03/2025, 19/03/2025, 26/03/2025, 02/04/2025, 23/04/2025, 07/05/2025, 14/05/2025, 21/05/2025, 28/05/2025, 04/06/2025, 11/06/2025, 20:00-21:30.
|
21
|
200
|
900
|
לחצו כאן
|
הנחה של .60% למטפלי טיפולי ומשתתפי האקדמית לוינסקי וינגייט על דמי ההשתתפות ודמי הרישום יחד
|