דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הוראה יעילה בחינוך הגופני: כיווני מחקר וממצאים

איתן אלדר

חקר ההוראה היעילה בחינוך הגופני התפתח בעקבות המחקר בחינוך הכללי ויושמו בו שיטות מחקר דומות. למעשה, ניתן לומר שהמחקר מקדים ב-10 שנים את המחקר בתחום החינוך הגופני, ורק לאחרונה נדמה שפותחו שיטות מחקר ותאוריות מספיקות המאפשרות לתחום "צעיר" זה להתקדם בצורה עצמאית ולסגור את הפער בין לבין ההוראה הכללית. במאמר זה נסקרות הגישות ושיטות המחקר העיקריות הבאות לידי ביטוי בחקר הוראת החינוך הגופני.

לצפייה במאמר המלא

  • 1782צפיות בעמוד
  • 0הורדות כ- PDF
  • 0צפיות במגזין דיגיטלי