- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
השימוש באסטרטגיית למידה בתהליכי רכישה של מיומנויות מוטוריות סגורות בעלות קצב פנימי: מתי להציג את האסטרטגיה ללומד?
הילה שכטר-סולומון ורוני לידור
הוראת חינוך גופני מקוונת בתקופת בידוד חברתי עקב מגפת COVID-19: תפיסת מסוגלות עצמית, מחסומים וגורמים תומכים
אלעד ציטרון וישעיהו הוצלר
ההשפעה של מתן משוב חיובי ושלילי על למידה מוטורית – התלות בגודל שגיאת הניבוי הצפויה
חן אודם, גל זיו, רוני לידור
הטמעת מודל להוראת מיומנויות חברתיות רגשיות (SEL) בשיעורי חינוך גופני לילדים בכיתות ד'-ו' בישראל
מחמוד סינדיאני, הדס ברודי-שרודר, אילת דונסקי