דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משולחן העריכה 

נתן ברבר

לכל קוראינו שלום רב,

חגיגות אליפות אירופה בכדורגל בעיצומן ואנו שמחים לתרום את חלקינו לאחד האירועים הנצפים ביותר על פני הגלובוס. בגיליון זה תוכלו למצוא את החוברת המעולה של ד"ר איציק בן-מלך בנושא: "איתור, הכשרה והעשרת ילדים ונוער בכדורגל", ולקרוא אודות השפעת הכדורגל המקצועי על התפיסה העצמית של בני נוער ממעמד סוציו-אקונומי נמוך.

כמו כן, תוכלו ללמוד על הכדורגלן היהודי היינריך שונפלד שבשנת 1924 הוכתר למלך השערים באיטליה, להכיר את עיתונות הספורט בישראל מראשית הישוב ולעמוד על מרכזיותו של הכדורגל לאורך השנים, ואף לגלות את נקודות הדמיון והשוני בין משחק הכדורגל לבין הצגת תיאטרון.

בהקשר זה ממליצים בחום להאזין לפודקאסט המעבדה ברשת כאן תרבות, בתוכנית מיוחדת ליורו 2024, עם ד"ר עדו נבו.

עוד בגיליון תכנים עשירים להוראת החינוך הגופני לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024, תרגילים ומשימות מגוונים לשימוש בספסלים שוודיים, וכן יזמה חברתית מרגשת של המגמה לפעילות גופנית ובריאות בגיל המבוגר במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, קמפוס וינגייט.

ממשיכים במסורת ומפנים את תשומת ליבכם לחומרים אשר זכו להתעניינות רבה מצדכם, והפעם שמחים לשוב ל"מונדיאל - על שום מה?" ממדור מאמרים.

לנוחיותכם, מיטב החומרים מדיוורי ההכשרתון מרוכזים ומקוטלגים באתר ההכשרתון, וניתן למצוא את כל הגיליונות המלאים בארכיון גיליונות ההכשרתון. תגובות, הערות ובקשות ניתן לשלוח אלינו בכתובת הדוא"ל: hachsharaton@l-w.ac.il.

קריאה נעימה,

ד"ר נתן ברבר

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט