דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משולחן העריכה

לכל קוראינו שלום רב,

המשחקים האולימפיים בפריז 2024 ריתקו מיליארדי צופים ברחבי העולם, ואנו נרגשים להפנות את תשומת ליבכם לגיליון מיוחד של כתב העת  American Behavioral Scientist המוקדש לשדה מחקר ייחודי זה.

מאידך, על אף המודעות הרבה לחשיבות הספורט והפעילות הגופנית, אנו מציגים לדאבוננו תוצאות מחקר המחזקות מחקרים אחרים הקובעים כי מרבית המורים לחינוך גופני אינם מודעים להמלצות ארגון הבריאות העולמי לביצוע פעילות גופנית.

עוד בגיליון תוכלו למצוא פרטים על הספר "גוף בריא ונפש בריאה: מדריך לתנועה, פעילות גופנית, ספורט ונופש מותאמים בתחום בריאות הנפש" וסקירה מאירת עיניים על הספר שכתב פרופ' רוני לידור, נשיא המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.

בנוסף, תוכלו לקבל תרגילים מגוונים לשיפור כושר גופני כללי במהלך היריון, להכיר מחקר הבוחן בקרב מתאמנים ומתאמנות בקרב מגע את המוטיבציות להתמדה באימונים, וכן מחקר הבוחן את ההתנהלות של ילדים במשחקי רשת, והאם משחק רשת יכול להחליף את המשחק מחוץ לבית.

בהזדמנות זו אנו מבקשים להודות לד"ר ישראל הררי על עיבוד מאמר המציג תוצאות מחקר המתמקדות בתהליך הכניסה של מנחים חדשים להוראת החינוך הגופני לעבודה במוסדות אקדמיים.

במסורת הפניית הזרקור לחומרים אשר זכו להתעניינות רבה מצדכם, שמחים לשוב אל "פעילויות לטיפוח ויסות חושי קינסתטי: ויסות כוח בביצוע מיומנויות מוטוריות גסות" ממדור תרגילים ופעילויות.

מזכירים לכם כי מיטב החומרים מדיוורי ההכשרתון מרוכזים ומקוטלגים באתר ההכשרתון, וניתן למצוא את כל הגיליונות המלאים בארכיון גיליונות ההכשרתון. נשמח מאוד לקבל תגובות בכתובת הדוא"ל: hachsharaton@l-w.ac.il.

חופשת קיץ מהנה,

ד"ר נתן ברבר

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט