דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אליפות אס"א הבינלאומית כדורעף אולמות וכדורעף חופים

אליפות אס"א הבינלאומית של הגברים התקיימה השנה באולם הכדורעף של נווה שאנן ברמת אלון. שיטת המשחקים כאן הייתה 'טורניר שלב בתים', בה כל הקבוצות פוגשות את שתי הקבוצות הנוספות שלה בבית למערכה אחת עד 21 נקודות.

נבחרת  הגברים של המכללה האקדמית בוינגייט הגיעה בהרכב חסר מעט, אך עדין כללה בתוכה מספר שחקנים בכירים מליגת העל והליגה הלאומית. אחרי מאמצים רבים לצור חיבור תחת הרכב חדש לחלוטין, הצליחה קבוצה הגברים להגיע לחצי הגמר נגד נבחרת באר-שבע, אולם במשחק זה הפסידה במשחק די צמוד 2-1 במערכות (חצי הגמר והגמר נערכו בשיטת הטוב מ-3). בסופו של היום זכתה הנבחרת במקום השלישי והמכובד.

הישג מרשים נוסף נרשם באליפות בכדורעף חופים, הזוג לידיה ווינברג וגל הוסמן הצליחו להתברג במקום השלישי והמכובד. עקב טעות טכנית נשלח זוג אחד בלבד מהנבחרת, דבר אשר הקשה מאוד על ההשתלבות במקומות גבוהים יותר.

יש לציין לטובה את השחקניות גיזלה רודריגז  (הסבה אקדמית) וזוהר שושן  (שנה א') שהצטרפו עלינו בשלב זה של העונה ותרמו רבות להצלחת הנבחרת! וכן את השחקנים ישראל רחום  (שנה ב') וגונן מינץ  (מכינה ) שהובילו את הקבוצה בצורה מרשימה ובממוצעים נהדרים! 

תודות נוספות כמובן לשאר סגל השחקנים:

נשים: ליאלי חלילה, דניאל שפירא, עינבל חיקה, קרן מורוחבסקי, לידה ווינברג, גל הוסמן

כדורעף נשים

 

 

 

 

 

 

 

גברים: עידו לוסטיג, ייגור פרטנוי, דניאל גרון, אמרי פסקנסקי


כדורעף גברים

 

 

 

 

 

 

 

הנבחרות עשו התקדמות יוצא דופן בכל הקשור לרמת המשחק, מוטיבציה להתאמן והכי חשוב חברות ומשפחתיות שכיף לעבוד סביבה! בהזדמנות זה אני רוצה להודות לרמי גרסון ולצוות הנהדר שלו ניר ראובני והילה חשאי בוחניק על הנתינה ההשקעה האין סופית ועל החיוך המתמיד לאורך כל הדרך.

כן ירבו אנשים כמוכם!