- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
הוראת המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה
יעילותם של דגמי קבלת החלטות של סטודנטים
ההתנסויות והצרכים של מנחים להוראה בשנות העבודה הראשונות
מגוון תרגילים ומשימות בעזרת ספסלים שבדיים
תגובה למאמר "השפעת סוגי מוזיקה על ההישג בריצה בקרב ילדים"
מבט פילוסופי-היסטורי על חינוך גופני ועל הכשרת מורים לחינוך גופני
תוכניות התערבות המשלבות ספורט אתגרי ופעילות חוץ סביבתית (ODT)
עדות על ימי הקורונה מפי מורים לחינוך גופני
הוראה והסמכת מורים לחינוך גופני
מוטיבציה של סטודנטים לחינוך גופני
מקום בלב: מקומו של החינוך הגופני בלב העשייה החינוכית
הטמעת מודל להוראת מיומנויות חברתיות רגשיות (SEL) בשיעורי חינוך גופני
הוראת חינוך גופני מקוונת בתקופת בידוד חברתי עקב מגפת Covid-19
תוכנית לטיפוח אוריינטציה חברתית-רגשית אצל מורים מתחילים לחינוך גופני
הכישורים הפסיכומוטוריים הנחוצים בגן הילדים
מערכת היחסים בין חינוך גופני לבין פעילות גופנית יומיומית
עמדות של אנשי מקצוע בחינוך גופני
השפעת התערבויות של פעילות גופנית מקוונת על מעורבותם של ילדים וצעירים בפעילות גופנית
חונכות בחינוך גופני
לימוד יסודות האתלטיקה
לימוד יסודות האתלטיקה
הבחנה בין גן משחקים, גן שעשועים ומגרש משחקים
תוכנית הכשרה להוראה אקדמיה–כיתה
חינוך גופני כמקדם פעילות גופנית של תלמידים מעבר למסגרת בית הספר
חפץ, אביזר, מכשיר, מתקן וציוד
השפעת העצימות של פעילות גופנית אירובית אקוטית על היכולת הקוגניטיבית הפלואידית
סוגים של מיומנות מוטורית