- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
| | 27/04/2021
איל"ן - מרכז הספורט, רח' רוקח 123 רמת - גן
טל' 03-5754444 פקס 03-7511649 דואר אלקטרוני shayke@macam.ac.il
שם הילד:
תאריך לידה :
תאריך אבחון:
שם המורה:
כתובת:
פלאפון:
מאפייני תנועה לבדיקה: טווח תנועה אקטיבי/פסיבי; סימטריה; חולשת שריר; ניתוחים להארכת גידים ואחרים; קיבועים;
הערכת תפקוד כמותית: 3=מגבלה קשה, 2=מגבלה בינונית, 1=מגבלה קלה, 0=רגיל
ציון |
|||||
---|---|---|---|---|---|
טווח תנועה אקטיבי/פסיבי | סימטריה | חולשת שריר | ניתוחים להארכת גידים ואחרים | קיבועים | |
ראש |
|
|
|
|
|
ידיים |
|
|
|
|
|
גב מבט גב |
|
|
|
|
|
גו מבט חזה |
|
|
|
|
|
רגליים מבט מהצד |
|
|
|
|
|
רגליים מבט מקדימה |
|
|
|
|
|
ברכיים |
|
|
|
|
|
כפות רגליים |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
(3=מגבלה קשה, 2=מגבלה בינונית, 1=מגבלה קלה, 0=רגיל לגילו)
מאפיין |
ציון |
הערות |
המלצות (שלי) |
---|---|---|---|
רצף תנועתי במשימה המשכית או סדרתית (קפיצות מצד לצד, ניתורי פסיעה) |
|
|
|
תפיסת מרחב : (מסלולי תנועה (מעל/ מתחת, ימין /שמאל, לפני/ אחרי) |
|
|
|
תיאום רב-איברי ומעבר קו אמצע (העברת כדור בין הרגליים, מאחורי הגב) |
|
|
|
בקרת מעקב תנועתי בזמן כוח וכיוון (גלגול כדור בעזרת מחבט בין קונוסים בלי שיברח) |
|
|
|
דיוק בתנועה בודדת/וויסות כוח (גלגול או זריקה למטרה, כדור טניס או שקית שעועית לפי היכולת, ממרחק 2 –4 מטרים) |
|
|
|
הפרדת תנועה : העדר הצפה בתנועה (1.לבעוט בכדור – צפי מה קורה עם הידיים; 2. יד אחת למעלה והשניה לכתף ולהחליף) |
|
|
|
מגוון תנועתי רפרטואר, יצירתיות (תיאור כללי של ההתנהגות התנועתית) |
|
|
|
צידיות וזיהוי כיוונים ביחס לגוף (יכולת לזיהוי שמות של חלקי גוף נכונים) |
|
|
|
מאפיין |
ציון |
הערות |
המלצות (שלי) |
---|---|---|---|
גלגול כדור |
|
|
|
תפיסת כדור מכוון |
|
|
|
זריקת כתף |
|
|
|
כדרור במקום |
|
|
|
כדרור בתנועה |
|
|
|
בעיטה מהמקום |
|
|
|
בעיטה בהרצה |
|
|
|
חבטה בכדור |
|
|
|
גלגול לפנים |
|
|
|
קפיצות בחבל |
|
|
|
ניתורים (נחת ברגל נתור) |
|
|
|
קפיצה למרחק מהמקום |
|
|
|
הבעה ויחס רגשי
אטום ; מרוחק; קפוא |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
מלאכותי;מתחנף;"מלקק" |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח שרירי
רפוי, גורר רגליים;נופל |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
נוקשה; "כאילו בלע מטאטא" |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קשב
שתקן; שקט; "מרחף" |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
נכנס לדברים; צועק;מפריע |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
פעילות תנועתית / היפראקטיביות
פסיבי; חסר חיות; לרוב בצד |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
כספית;לא יכול להפסיק פעילות |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שליטה גופנית / אימפולסיביות
נתקל בדברים ובחבריו |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
זהיר מאוד; אובססיבי |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בקרה חברתית
מכה; דוחף; מקלל |
3 |
2 |
1 |
תקין |
1 |
2 |
3 |
מתנצל לכולם; נותן לאחרים לנצלו |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------