- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
הוראת המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה
יעילותם של דגמי קבלת החלטות של סטודנטים
ההתנסויות והצרכים של מנחים להוראה בשנות העבודה הראשונות
ידע של מורים לחינוך גופני אודות המלצות לפעילות גופנית
מגוון תרגילים ומשימות בעזרת ספסלים שבדיים
יום השואה והגבורה במסגרת שיעורי חינוך גופני
תגובה למאמר "השפעת סוגי מוזיקה על ההישג בריצה בקרב ילדים"
מבט פילוסופי-היסטורי על חינוך גופני ועל הכשרת מורים לחינוך גופני
תוכניות התערבות המשלבות ספורט אתגרי ופעילות חוץ סביבתית (ODT)
עדות על ימי הקורונה מפי מורים לחינוך גופני
הוראה והסמכת מורים לחינוך גופני
מוטיבציה של סטודנטים לחינוך גופני
מקום בלב: מקומו של החינוך הגופני בלב העשייה החינוכית
מצנח – פעילות גן ילדים וכיתות יסוד
הטמעת מודל להוראת מיומנויות חברתיות רגשיות (SEL) בשיעורי חינוך גופני
הוראת חינוך גופני מקוונת בתקופת בידוד חברתי עקב מגפת Covid-19
תוכנית לטיפוח אוריינטציה חברתית-רגשית אצל מורים מתחילים לחינוך גופני
הכישורים הפסיכומוטוריים הנחוצים בגן הילדים
מודעותן של גננות לחשיבות תנועת הגוף וליציבה הנכונה
עמדות של אנשי מקצוע בחינוך גופני
חונכות בחינוך גופני
יום ספורט זהירות בדרכים לכיתות א'-ב'
לימוד יסודות האתלטיקה
לימוד יסודות האתלטיקה
חינוך גופני של נערות
כשירויות חברתיות – מצבי גוף ויחסי אנוש. סדנה: הקשר בין מתח גופני והתייחסות לזולת
פעילות עם דלגיות – היכרות עם המכשיר, פיתוח מרכיבי הכושר הגופני והנאה בעבודה קבוצתית
שיעור מס' 5 מתוך 5. נושא השיעור: תרגול זריקת ניתור לשער
שיעור מס' 4 מתוך 5. נושא השיעור: לימוד זריקת ניתור לשער
שיעור מס' 2 מתוך 5. נושא השיעור: חזרה על מסירת כתף ותפיסה נכונה
למידת מיומנויות תנועה התפתחותיות באופן ספונטני: גישה דינמית לאבחון ולטיפול
משחק תופסת המבוסס על עלילת הסרט של דיסני Frozen או בתרגום לעברית "לשבור את הקרח" עם הנסיכות אנה ואלזה
תוכנית הכשרה להוראה אקדמיה–כיתה
במים כל אחד יכול: הוראת השחייה בעולם החינוך הגופני
ההשפעה של אסטרטגיית למידה ודרכי למידה על מיומנויות מוטוריות סגורות בקרב תלמידים עם לקויות למידה
הערכה של השפעת המיגדר ואימון הספורט על ביצועי התלמידים
חפץ, אביזר, מכשיר, מתקן וציוד
השפעת העצימות של פעילות גופנית אירובית אקוטית על היכולת הקוגניטיבית הפלואידית
שימוש במאפיינים של התנסויות משמעותיות להנחיית הפרקטיקה של החינוך הגופני בכיתות היסוד
מדוע המחול בבית הספר חשוב באותה המידה כמו המתמטיקה?
למידה שיתופית והקשר בין ההרכב המגדרי בקבוצת הלימוד לבין אקלים מוטיבציוני
סוגים של מיומנות מוטורית
טורניר בסימן הגינות בספורט ונגד אלימות
פעילויות לטיפוח ויסות חושי קינסתטי: ויסות כוח בביצוע מיומנויות מוטוריות גסות
נושא השיעור: העצמת הנפגע בתוך משחק מלא. השלכת מסקנות מתוך המערך על משחקים אחרים/סיטואציות אחרות בחיים. סיום בעיבוד קבוצתי רגשי, יצירת מרחב בטוח לשיתוף
נושא השיעור: שילוב המושג פסילה, ההשפעה של "יריבות" על עוצמת הפגיעה, העצמת הנפגע, המשגת התגובה הרגשית מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
נושא השיעור: פגיעה על ידי כדור במסגרת משחק, שילוב מושג - פגיעה/יריבות. מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
נושא השיעור: מגע על ידי כדור, פגיעה בקצב שלי, מודעות גוף לפגיעה באיברים שונים
תכנון יחידת הוראה בנושא שימוש במחניים ככלי לויסות רגשי-חברתי