- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
50 שנה למחקר מומנטום ('יד חמה') בספורט
גודל היישוב ותרומתו להתפתחות הספורטאים
מאפייני התפתחותם המקצועית של שייטי עלית: מחקר רטרוספקטיבי
מאה שנים של אתלטיקה (ארץ) ישראלית
אריק קאנטונה משחק שייקספיר
עלייתם ונפילתם של כתבי העת הספורטיביים בארץ ישראל
איתור, הכשרה והעשרת ילדים ונוער בכדורגל
מגוון תרגילים ומשימות בעזרת ספסלים שבדיים
המניעים של מתאמנים ומתאמנות לבחירה באימון קרב מגע והגורמים להתמדה באימון לאורך שנים
מגמות בתדירות ובמשך הפעילות הגופנית בקרב ילדים ובני נוער מבתי ספר ממלכתיים וממלכתיים דתיים
מיזם פעילות גופנית לאזרחים ותיקים במלונות של מפונים
תגובה למאמר "השפעת סוגי מוזיקה על ההישג בריצה בקרב ילדים"
תוכניות התערבות המשלבות ספורט אתגרי ופעילות חוץ סביבתית (ODT)
מצנח – פעילות גן ילדים וכיתות יסוד
הטמעת מודל להוראת מיומנויות חברתיות רגשיות (SEL) בשיעורי חינוך גופני
סיוע רגשי באמצעות אומנויות ורפואה משלימה
כושרם הגופני ובריאותם של ילדים ובני נוער במגפת הקורונה
ספורט כדרך התמודדות עם עקות וחרדה
סטודנטים וסגל אקדמי מתגייסים לפעילות גופנית חברתית
המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט לטובת ילדי המפונים מקיבוץ כרמיה
איך אימונים יכולים לעזור לך לבנות חוסן נפשי
מכבי תל אביב בכדורעף בפעילות קהילתית
יחסי כוח בין מאמן/ת יחיד/ה לספורטאי/ת מנקודת המבט של הספורטאי/ת
התפתחות התוצאות בשלבים שונים של תחרות השחייה במשחקים האולימפיים
הפסיכולוגיה של הספורט, המאמץ והביצוע
מערכת היחסים בין חינוך גופני לבין פעילות גופנית יומיומית
השפעה חברתית של ילדים שחקני כדורגל על הוריהם
כדורגל, כדור-רגל וכדורגלן
ספורט מודרני, לאומיות ואולטרה חוליגנים
ב'חשבון האחרון': קווי בונו?
יום ספורט זהירות בדרכים לכיתות א'-ב'
הבחנה בין גן משחקים, גן שעשועים ומגרש משחקים
למידת מיומנויות תנועה התפתחותיות באופן ספונטני: גישה דינמית לאבחון ולטיפול
השפעת אימוני משחק הכדורשת על רמת הכושר הגופני ותחושות רגשיות בקרב נשים בוגרות בישראל
שחקן הכדורסל הטוב בכל הזמנים: לברון לעומת ג'ורדן
ספורטאים יהודים בולטים במכביות ובמשחקים האולימפיים
טורניר בסימן הגינות בספורט ונגד אלימות
פעילויות לטיפוח ויסות חושי קינסתטי: ויסות כוח בביצוע מיומנויות מוטוריות גסות