- אודות
- המסלול האקדמי
-
- לימודי תעודה
- מכינות
- רישום לתואר ראשון
50 שנה למחקר מומנטום ('יד חמה') בספורט
גודל היישוב ותרומתו להתפתחות הספורטאים
הוראת המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה
מאפייני התפתחותם המקצועית של שייטי עלית: מחקר רטרוספקטיבי
מאה שנים של אתלטיקה (ארץ) ישראלית
יעילותם של דגמי קבלת החלטות של סטודנטים
ההתנסויות והצרכים של מנחים להוראה בשנות העבודה הראשונות
ידע של מורים לחינוך גופני אודות המלצות לפעילות גופנית
אריק קאנטונה משחק שייקספיר
עלייתם ונפילתם של כתבי העת הספורטיביים בארץ ישראל
איתור, הכשרה והעשרת ילדים ונוער בכדורגל
מגוון תרגילים ומשימות בעזרת ספסלים שבדיים
המניעים של מתאמנים ומתאמנות לבחירה באימון קרב מגע והגורמים להתמדה באימון לאורך שנים
עולם משחקי הרשת ומשמעויותיו בחייהם של ילדים ישראלים
מגמות בתדירות ובמשך הפעילות הגופנית בקרב ילדים ובני נוער מבתי ספר ממלכתיים וממלכתיים דתיים
מיזם פעילות גופנית לאזרחים ותיקים במלונות של מפונים
יום השואה והגבורה במסגרת שיעורי חינוך גופני
תגובה למאמר "השפעת סוגי מוזיקה על ההישג בריצה בקרב ילדים"
מבט פילוסופי-היסטורי על חינוך גופני ועל הכשרת מורים לחינוך גופני
תוכניות התערבות המשלבות ספורט אתגרי ופעילות חוץ סביבתית (ODT)
עדות על ימי הקורונה מפי מורים לחינוך גופני
הוראה והסמכת מורים לחינוך גופני
מוטיבציה של סטודנטים לחינוך גופני
מקום בלב: מקומו של החינוך הגופני בלב העשייה החינוכית
מצנח – פעילות גן ילדים וכיתות יסוד
הטמעת מודל להוראת מיומנויות חברתיות רגשיות (SEL) בשיעורי חינוך גופני
הוראת חינוך גופני מקוונת בתקופת בידוד חברתי עקב מגפת Covid-19
סיוע רגשי באמצעות אומנויות ורפואה משלימה
כושרם הגופני ובריאותם של ילדים ובני נוער במגפת הקורונה
ספורט כדרך התמודדות עם עקות וחרדה
תוכנית לטיפוח אוריינטציה חברתית-רגשית אצל מורים מתחילים לחינוך גופני
סטודנטים וסגל אקדמי מתגייסים לפעילות גופנית חברתית
המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט לטובת ילדי המפונים מקיבוץ כרמיה
איך אימונים יכולים לעזור לך לבנות חוסן נפשי
מכבי תל אביב בכדורעף בפעילות קהילתית
הכישורים הפסיכומוטוריים הנחוצים בגן הילדים
יחסי כוח בין מאמן/ת יחיד/ה לספורטאי/ת מנקודת המבט של הספורטאי/ת
התפתחות התוצאות בשלבים שונים של תחרות השחייה במשחקים האולימפיים
השפעת פעילות גופנית על מבנה גיד הפיקה בקרב ילדים ומתבגרים עם השמנת יתר ועודף משקל
הפסיכולוגיה של הספורט, המאמץ והביצוע
מערכת היחסים בין חינוך גופני לבין פעילות גופנית יומיומית
מודעותן של גננות לחשיבות תנועת הגוף וליציבה הנכונה
השפעה חברתית של ילדים שחקני כדורגל על הוריהם
כדורגל, כדור-רגל וכדורגלן
עמדות של אנשי מקצוע בחינוך גופני
ספורט מודרני, לאומיות ואולטרה חוליגנים
ב'חשבון האחרון': קווי בונו?
השפעת התערבויות של פעילות גופנית מקוונת על מעורבותם של ילדים וצעירים בפעילות גופנית
חונכות בחינוך גופני
יום ספורט זהירות בדרכים לכיתות א'-ב'
התמדה בפעילות גופנית בתקופת התפשטות מגפת הקורונה
לימוד יסודות האתלטיקה
לימוד יסודות האתלטיקה
הבחנה בין גן משחקים, גן שעשועים ומגרש משחקים
החינוך הגופני כגורם מגן להתנהגויות סיכון בקרב בני נוער בישראל
חינוך גופני של נערות
כשירויות חברתיות – מצבי גוף ויחסי אנוש. סדנה: הקשר בין מתח גופני והתייחסות לזולת
פעילות עם דלגיות – היכרות עם המכשיר, פיתוח מרכיבי הכושר הגופני והנאה בעבודה קבוצתית
שיעור מס' 5 מתוך 5. נושא השיעור: תרגול זריקת ניתור לשער
שיעור מס' 4 מתוך 5. נושא השיעור: לימוד זריקת ניתור לשער
שיעור מס' 2 מתוך 5. נושא השיעור: חזרה על מסירת כתף ותפיסה נכונה
למידת מיומנויות תנועה התפתחותיות באופן ספונטני: גישה דינמית לאבחון ולטיפול
משחק תופסת המבוסס על עלילת הסרט של דיסני Frozen או בתרגום לעברית "לשבור את הקרח" עם הנסיכות אנה ואלזה
תוכנית הכשרה להוראה אקדמיה–כיתה
במים כל אחד יכול: הוראת השחייה בעולם החינוך הגופני
הנחיות מעודכנות לפעילות גופנית לאמריקאים
ההשפעה של אסטרטגיית למידה ודרכי למידה על מיומנויות מוטוריות סגורות בקרב תלמידים עם לקויות למידה
חינוך גופני כמקדם פעילות גופנית של תלמידים מעבר למסגרת בית הספר
השפעת אימוני משחק הכדורשת על רמת הכושר הגופני ותחושות רגשיות בקרב נשים בוגרות בישראל
שחקן הכדורסל הטוב בכל הזמנים: לברון לעומת ג'ורדן
הערכה של השפעת המיגדר ואימון הספורט על ביצועי התלמידים
ספורטאים יהודים בולטים במכביות ובמשחקים האולימפיים
התערבות בית-ספרית לקידום אורח חיים בריא ומניעת השמנת יתר בקרב ילדי כיתות ה-ו
חפץ, אביזר, מכשיר, מתקן וציוד
השפעת העצימות של פעילות גופנית אירובית אקוטית על היכולת הקוגניטיבית הפלואידית
שימוש במאפיינים של התנסויות משמעותיות להנחיית הפרקטיקה של החינוך הגופני בכיתות היסוד
הכלה, עיצוב אוניברסלי והתאמה בחינוך הגופני
מדוע המחול בבית הספר חשוב באותה המידה כמו המתמטיקה?
למידה שיתופית והקשר בין ההרכב המגדרי בקבוצת הלימוד לבין אקלים מוטיבציוני
דאגות בנוגע לדימוי הגוף של מתבגרים והתנהגויות מסכנות בריאות של פעילות גופנית
סוגים של מיומנות מוטורית
טורניר בסימן הגינות בספורט ונגד אלימות
פעילויות לטיפוח ויסות חושי קינסתטי: ויסות כוח בביצוע מיומנויות מוטוריות גסות
נושא השיעור: העצמת הנפגע בתוך משחק מלא. השלכת מסקנות מתוך המערך על משחקים אחרים/סיטואציות אחרות בחיים. סיום בעיבוד קבוצתי רגשי, יצירת מרחב בטוח לשיתוף
נושא השיעור: שילוב המושג פסילה, ההשפעה של "יריבות" על עוצמת הפגיעה, העצמת הנפגע, המשגת התגובה הרגשית מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
נושא השיעור: פגיעה על ידי כדור במסגרת משחק, שילוב מושג - פגיעה/יריבות. מודעות להבדל הרגשי של פגיעה באיברים שונים, כיצד אני מגיב לפגיעה?
נושא השיעור: מגע על ידי כדור, פגיעה בקצב שלי, מודעות גוף לפגיעה באיברים שונים
תכנון יחידת הוראה בנושא שימוש במחניים ככלי לויסות רגשי-חברתי